lørdag den 21. september 2013

Gaven til vores nyeste niece

Min kærestes søster har lige fået sit andet barn, da det blev en lille pige og de i forvejen havde en pige syntes jeg det var rigtig svært at finde på hvad vi skulle give i barselsgave.

Heldigvis kunne man jo bare spørge om der var noget som de ønskede sig og svaret var et nyt betræk til deres Voksi pose. Jeg lavede også et til storesøster i tidernes morgen, men det var ved at være lidt slidt så et nyt betræk ville være dejligt.

Denne weekend blev så den hvor jeg endelig blev helt færdig, første forsinkelse skyldes at jeg jo selv lige nu er højgravid med vores egen lillesøster. De fleste af jer kan nok forestille jer at ligge og kravle rundt på gulvet og klippe stoffet til betrækket ikke er det mest behagelige så derfor har det været lidt under vejs. Nå men dovenskab har nok også været et af mine problemer :-/ Samtidig prøver jeg jo at blive klar til lillesøster Klara og i kender nok det med at have mange projekter igang man kan ikke rigtig beslutte sig for hvor man skal starte og slutte så derfor laver man slet ingenting :-( Eller jeg gør...

Men denne weekend lykkedes det og .... TA DA!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar