fredag den 31. januar 2014

Man ved man er tosset når...

Jeg sad her til aften og tjekkede stof og stils hjemmeside, nu har der jo længe været udsalg ef efterårets vare og jeg har glædet mig som et lille barn til at se hvad den nye kollektion indeholder af fine stoffer.

... Nå men hvor om alting er, så ER de kommet op, det nye kataloger ;-) Og NØJ en masse fint stof! Vi overvejer om Silas skal opgraderes til en voksendyne til sommer og så skal der jo nyt sengetøj til (han har nemlig ALT for meget til junior dynen). 

IHH det er farligt for bolig kataloget har jo fokus på sengetøj, uhh jeg bliver SÅ fattig, der er osse meget fint til piger og Kara skal jo have nogle sæt til junior dynen ;-)

Se her


Billederne er lånt ved Stof of Stil katalogerne er virkelig et kig værd denne gang ser dem Bolig og Mode.

Jeg glæder mig i hvert fald som en lille tosse til at få mine små fede fingre i noget af det nye stof :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar