lørdag den 22. marts 2014

Min Stue trænger til lidt førstehjælp ....

Midt i den travle hverdag er jeg slem til at forsømme mit hus :-/ Eller det vil sige min indretning/ stil eller mangel på samme!

Lavede for længe siden nyt betræk til mine puder i stuen og det har jeg som sådan varet meget tilfreds med, hvis de altså ikke lige var endt son nogle svært sørgelige puder pga slid og vask! Ja jeg burde jo nok have sagt mig selv at hvid og små børn er et ret dårligt mix :-/






Ud over at farverne er udvaskede og jeg syntes de rager skidt til sig som magneter, så syntes jeg efterhånden også de er lidt sommerhus agtige.

Så har jeg jo længe været vild med puderne fra HAY, og har derfor længe gået med en ide om at lave nogle puder i filt eller grovere fx møbelstruktur. Jeg tænker de skal holdes i farverne Blå, grøn, grå og sort eller koksgrå.









Lige nu sidder jeg og leger lidt med udseende og mønster på puderne, det driller mig dog lidt da mine farveblyanter giver mig lidt begrænsninger i forhold til farverne. Måske jeg bare skal holde mig til mønstre og så ellers vente med farverne til jeg er ude og handle stof ;-)



Oven for er et billede der viser nogle af de første tegninger jeg har lavet før jeg egentlig havde gjort mig klar over hvad jeg kunne tænke mig. Nu tror jeg puderne bliver en eller anden version af dette.




Spørgsmålet er bare om det ikke bliver lidt meget med 4 mønstrede puder i sofaen? Jeg overvejer om de to skal være helt ensfarvet? I så fald hvilken den lille eller den store?

Åhh så mange spørgsmål! Hvad syntes i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar