tirsdag den 3. december 2013

Julens projekter

Her i julen har jeg en del projekter jeg SKAL lave... altså er blevet bestilt til at lave endnu en barselsgave, det skal igen være ballon dragten dog i en større størrelse så der skal tegnes nyt mønster. Så har jeg nogle julegaver der er hjemmelavede eller bliver må jeg hellere sige da de jo ikke er lavet endnu.

Herudover har jeg fundet et mønster på en rigtig sød lille kjole jeg tænkte jeg ville lave til Klara som julekjole ;-) Det er fra den er fra det nyeste OTTOBRE blad. Jeg glæder mig rigtig til at prøve kræfter med noget lidt finere syning, på det sidste har jeg jo kun syet tøj i jersy og isoli. 




Jeg fik for noget tid siden en masse fine stofrester af en venindes mor, deriblandt er der noget fint rødt stof som jeg tror vil egne sin formidabelt til kjolen.

I kan lige få et billede af den kjole jeg tænker på.




Klara er jo "kun" ca 8uger til jul så det bliver jo en liggende skønhed i fin kjole, men mor her vil altså rigtig have lov at lave pynteprinsesse ud af hendes lækre baby til højtider og fester ;-)

Nå men det her var jo mest en lille teaser, gaverne som jo nok er det første jeg laver kan i af flere grunde ikke få af se inden de er blevet foræret væk. heldigvis har jeg masser af ting jeg gerne vil sy herefter, har blandt andet bestilt strygestof som jeg er meget spændt på hvornår jeg får da jeg allerede har et projekt i tankerne ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar