søndag den 1. december 2013

Nu er det Jul igen ...

 

Jeg er som altid i god tid :-/ Derfor stod jeg i dag og handlede ind til de sidste pakkekalendergaver til Silas og det gik op for mig at jeg ikke har fået købt ind til/lavet adventskrans og kalenderlys! Nå men godt man efterhånden kan få alt i selv de mindste supermarkeder ;-)


Resultatet kan i se her...





Silas på 3år har fået sin pakkekalender op, det er svært at vente til imorgen med en gave mere :-) 



Så er det jo godt Bedstemor også har lavet en...



Den her er helt og aldeles usund, den er nemlig fyldt med slik :-)

Nu vi er ved julen og julepynt så er jeg VIRKELIG dårlig til det med julepynt, ikke fordi jeg ikke vil have det. Jeg ELSKER jul og syntes det er super hyggeligt, men jeg er elendig til at købe julepynt så derfor har jeg næsten ikke noget :-(


I år har jeg dog lovet mig selv jeg vi have en troldegren til denne vil jeg gerne lave lidt pynt til selv i fx filt. jeg tænker det skal være små hjerter og grantræer evt nogle små stjerner i trylledej eller lignende. Mit store problem er bare jeg ikke lige ved hvor jeg kan få sådan en gren :-( Har faktisk gerne ville have en i flere år men kommer altid fra det fordi jeg ikke lige ved hvor jeg finder sådan en.

Måske flere julebilleder følger når der er kommet lidt mere jul i det lille rækkehus ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar