tirsdag den 27. august 2013

Grandad T-shirt til Silas

Oven i alle forberedelserne til lillesøster skal der også laves lidt til den kommende storebror. Jeg har tidligere omtalt en opskrift på en Grandad T-shirt fra det nye OTTOBRE blad.

Jeg var ved en fejl kommet til at købe bladet på Svensk hvor jeg plejer at købe det på engelsk. Ja nu ved jeg godt, det er at erklære sig lidt fallit at indrømme man ikke kan forstå svensk, og det kan jeg på sin vis i det store hele godt. Men! når det kommer til syvejledninger så giver jeg altså op og ønsker mig et engelsk blad, selv om det også har sine udfordringer så kommer jeg altså lidt længere med det engelske.

Hvor om alting er, er det jo ingen sag at sy en T-shirt, men det er knap åbningen i den her type T-shirt jeg var lidt nervøs for. Faktisk syntes jeg at jeg er kommet ret godt fra det selv om det har været lidt af et nørkle arbejde. 







T-shirten er lidt kedelig hvid det er fordi jeg besluttede at lave en prøve først for at sikre mig at jeg kunne lave en pæn knap-åbning.




Jeg ville så gerne have haft Silas til at stå model til et billede af ham i trøjen, men selv om han meget entusiastisk udbrød "Neeeej tak Mor... Er den til mig? Den er jeg glad for..." så var han ikke til at hugge eller stikke i når det kom til at prøve trøjen. Nej for så ville han altså hellere lege ;-) Så må hans mor jo nøjes med billeder af en flad trøje på et bord...


Nu kan jeg vidst godt gå ud og købe noget mere spændende stof at lave flere T-shirts af ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar