søndag den 25. august 2013

Jeg kan ikke læse syvejledninger på svensk :-(

Jeg er helt vild med OTTOBRE bladene, det er ikke fordi jeg har så forfærdeligt mange men et par stykker er det da blevet til. Normalt får jeg min mor til at købe dem i en lokal sybutik i Skanderborg.

For nylig fandt jeg dem i 7Eleven på Aalborg banegård, hvad jeg ikke lige havde set var at bladet er på svensk og ikke engelsk som dem jeg er vandt til :-( Nu er dilemmaet så at jeg har kastet mig ud i en bluse til Silas sådan en "Grandad" type og da jeg ikke før har lavet den der knap åbning som er midt for ville det være rigtig fedt at kunne forstå deres vejledning...

Der er ikke så meget andet at gøre end at sætte min lid til google translate og håbe på et forståeligt resultat :-)



Fortsættelse følger når jeg har lavet trøjen ... hvis resultatet bliver tilfredsstillende ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar