søndag den 29. september 2013

Kravlegården er klar ;-)

Langt om længe blev jeg færdig med at male kravlegården :-)

Resultatet ser sådan her ud, nu er den sat på sin plads i stuen og er klar til at lillesøster kommer og tager den i brug.





Tæppet i kravlegården er lavet af min mor som har været kreativ i patchworkstil til lillesøster ;-) Det kan ses i et af mine lidt ældre indlæg her

Jeg er også endelig kommet igang med at vaske alt Silas gamle legetøj så det er pænt og fint til lillesøster skal bruge det. Nu kan jeg snart gå i gang med at få alt pakket ud og gjort klar oppe på værelset. Det er helt underligt sådan at få de sidste ting på plads til lillesøster. Det føles helt rigtigt men også underligt da der jo kan gå længe endnu før hun dukker op.

Jeg har først termin den 24/10-13 og med Silas gik jeg 6 dage over tid så der kan jo ske at gå rigtig længe før hun kommer og bruger alle de fine ting :-)

jeg skal nok vise lidt billeder som jeg bliver færdig oppe på værelset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar