tirsdag den 22. oktober 2013

Forbedringer til DIY stokke trip trap hynde...

Jeg lavede i august en DIY til en hynde til trip trap stolen, se DIY Her.

 

Efter lidt erfaring har jeg et par rettelser til mønsteret. Jeg ville personligt i fremtiden øge sømrummet til 2cm når delene til sidde hynden klippes. Det er min erfaring at det er svært at få hynden på stolen specielt hvis stoffet krymper i vask (når man som jeg nogle gange tænker pjat jeg gider ikke vaske stoffet først). Det er også min erfaring at det kan være en ide at sy en stikning hele vejen rundt om hynden da det fyld der er i hynden ellers godt kan forskubbe sig i vask.

Håber de af jer som har begivet sig ud i dette projekt måske selv har indset disse problemer eller i hvert fald har mulighed for at rette dette.

Et andet råd vil være at sy hynden i fx tekstil voksdug eller voksdug da disse kan tørres over når de små ballademagere har spist ;-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin!
    Jeg glæder mig til at se alle de fine ting du får lavet i november måned under "sy til din baby" :)
    Jeg deltager også selv, så håber jeg måske finder noget inspiration hos dig :o)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, er også ret glad for resultatet ;-) Håber at få tid til en masse spændende her i nov, men med en baby på 5dage er alt jo relativt ;-) regner dog med at begynde første projekt imorgen, jeg glæder mig rigtig meget til lidt læsetid så jeg kan komme ind og se alle i andres blogs det er jo altid fedt med lidt inspiration.

      Slet