torsdag den 31. oktober 2013

Jeg Deltager i Sy til din Baby måned...



I begyndelsen af oktober måned lagde Anna Svenning, forfatter til bloggen "LaRaLiL" et indlæg op, på sin blog, hvor hun opfordrede alle os der laver kreative sysler til vores børn specielt babyer til at deltage i en måned hvor det vi primært skal poste er det vi laver til vores kære små.

Med en helt ny lille baby i huset er jeg spændt på hvor meget jeg får lavet, men har da et par projekter som ligger og venter på jeg går i gang/laver dem færdig ;-)

Hvis du også gerne vil deltage eller bare har lyst til at se hvad andre laver til deres børn så kan du følge med via LaRaLiL's blog. Indlæget viser en liste over deltagere så det er bare med at komme ind og kigge, hvem ved det kan ske du falder over en blog som du ikke kendte i forvejen.

Jeg glæder mig, i hvert fald, rigtig meget til at læse en masse nye blogs og få ny inspiration til til endnu glere kreative projekter :-) Mange tak til Anna for dette fantastiske initiativ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar