onsdag den 17. juli 2013

Jeg er aldrig i god tid :-)

Hvis der er noget jeg har lært af min mor, så er det at jeg aldrig laver noget i god tid, (-Hun grimmer sig nok når jeg siger det men sandt er det nu alligevel)

Sagen er den at det er Silas fødselsdag imorgen. Vi har selvfølgelig købt en rigtig fin gave til ham, men som krea-mor vil jeg jo gerne lave noget selv også. Nu har jeg gennem længere tid truet med at lave et sæt sengetøj der matcher hans gardiner og i aften gør jeg så alvor af det ;-)

Opskriften på sengesættet har jeg tyv-stjålet fra den fantastiske Laralil's Blog hun laver nogle rigtig dejlige DIY's som er lette at følge. Link direkte til Laralil's DIY her


Det er altid farligt at arbejde i rester, nu havde jeg indkøbt gult piping bånd til sengesættet og måtte så erfare at der ikke var robot stof nok :-/ Nå men jeg måtte på jagt efter stof der kunne være bagside til sengetøjet. Det eneste jeg kunne finde hvor der var tilstrækkelig meget stof var en stor sort rest. Det passede ikke frk-kreativ her men nogle gange må man vælge og nu jeg ikke er i god tid kunne jeg jo ikke bare køre ud og købe mere stof :-(




Her er mit resultat så og faktisk må jeg sige at jeg er rigtig glad for resultatet.


Her et billede der viser den sorte bagside af sengetøjet.



Nu mangler jeg bare at pakke det ind, så må vi se om han bliver lige så begejstret for sengetøjet som han blev for sine gardiner.

1 kommentar:

  1. Lækkert sengesæt! Jeg har også selv haft stor glæde af det mønster! :-)

    SvarSlet