tirsdag den 25. marts 2014

Nye bukser til banditten!

Jeg har meeeeget længe haft noget stof liggende til et par bukser som Silas skulle have og nu har jeg endelig taget mig sammen til at får dem lavet :-)

Da Silas er i gang med at lære selv at gå på toilettet er det vigtigt hans bukser er nemme at tage af og på. Derfor er det et par gode gammeldaws joggingbukser eller hvad den slags nu hedder i dag :-)





Jeg har nok egentlig aldrig vist mine fine mærker som jeg syr på mine færdige projekter. I dag har jeg prøvet noget nyt hvor mærket er syet på et grønt bånd for at give lidt kontrast før det er sat på bukserne.



Jeg overvejer hvad der skal stå næste gang jeg får lavet nye da jeg godt kunne tænke mig nogle kortere mærker sammen med disse fx "By K" og så nogle hvor der står "By Kristjansen"

I får også lige lidt billeder af baditten som bestemt mente at hans pistol skulle med på billederne :-)





Som i kan se er bukserne goddt store i størrelsen :-) Så er der dejlig meget plads at vokse på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar