fredag den 4. juli 2014

Stilhed på bloggen...

Det er rigtig længe siden jeg sidst har lavet et indlæg, det er egentlig ikke fordi jeg ikke har haft lyst! Men syntes ikke rigtig jeg har haft tiden og overskuddet til at lave en masse. Heldigvis har jeg stadig masser af ideer og glæder mig til at dele dem med jer. 

De seneste måneder har jeg brugt på bryllupsplanlægning, og selvfølgelig min lille baby Klara som slet ikke er så lille endda :-)

Nu hvor brylluppet er overstået havde jeg tænkt jeg kunne komme i gang med lidt igen.

Et billede af os på den store dag

 Silas klar til Kirke

 Klara klar til Kirke

Vi har næsten købt et hus, så meget at vi endda skal ned til ejendomsmægleren i dag og se papirerne igennem. Det er helt vildt spændende og også lidt nervepirrende. Samtidig giver det jo en hel række af projekter som jeg glæder mig meget til at komme i gang med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar