lørdag den 16. november 2013

Sy til Baby #3

I dag har vi været til barnedåb, ved vores lille niece. Derfor skulle der jo en lille gave til, de havde blandt andet ønsket sig en junior dyne og overaskelser. Jeg elsker at få lov at så mig lidt løs og da en juniordyne lå over buget tænkte jeg at jeg ville lave et hjemmelavet sæt juniorsengetøj.Jeg overtalte derfor Lars til at jeg måtte lave noget hjemmelavet.


Jeg har tidligere lavet et sæt til Silas i forbindelse med hans fødselsdag, se det resultat her. Jeg har igen brugt Anna, fra bloggen LaRaLiL, opskrift på junior sengetøj med pipingbånd, i kan finde den her den er super let at gå til.
  


Her har i resultatet ;-)



 For at lave lidt sjov nu det er en gave har jeg syet en lille "gave-pose" til at have sengetøjet i.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar