mandag den 4. november 2013

Sy til din baby projekt nr 2 ;-)

Ja som forudset får jeg ikke lavet indslag hver dag kan simpelthen ikke nå så meget med et lille spædbarn som optager 90% af min tid.

Når jeg nu ikke har et færdigt stykke arbejde, tænkte jeg at jeg vil tease lidt med tankerne om mit næste projekt.

Jer der har læst med på min blog har nok set jeg lavede en aubagine køredragt med isoli, med babuskadukker, som foer. Til de der ikke har set den eller husker den er her et billede. Se indlæget her




Da jeg lavede denne købte jeg stof nok til at lave en til Klara også. Igen bruger jeg minikreas mønster som mit udgangspunkt men denne gang laver jeg en del flere ændringer.



I går aftes lykkedes det mig endelig at få klippet stoffet til dragten og udtænkt nogle af de sidste improviseringer i forhold til mønsteret.



 Nu glæder jeg mig rigtig meget til at begynde at sy dragten og endnu mere til Klara bliver stor nok til at bruge dragten da den er lavet i str 68 så der går jo lidt endnu før min spirevip er stor nok ;-)

2 kommentarer:

  1. Det skal nok blive en rigtig fin dragt! Det er så dejligt at klippe ud den ene aften og sy den næste. Jeg klippede også ud i går aftes ;-) Håber jeg får sytid når jeg er færdig her ved computeren ;-)
    God aften :-)

    SvarSlet
  2. Lækkert dragt :) god fornøjelse med syarbejdet :)

    SvarSlet